piątek, 2 stycznia 2015

Plany na 2015 rok

Szczęśliwego Nowego Roku :). Nigdy wcześniej nie robiłem żadnych planów noworocznych dotyczących wargamingu, czas to zmienić. Jednak znając siebie i swoje nastawienie do takich postanowień uznałem, że zrobię to tak, żeby względnie łatwo było mi moje plany wykonać.

Główną rzeczą jaką chcę zrobić w tym roku to skończyć otwartą betę Prawem i Lewem oraz zorganizować pokaz mojej gry na Poligonie albo Polach Chwały. Tym podpunktom chcę podporządkować swój rozkład jazdy na ten rok.

Styczeń
- dokończyć malowanie jednej kompaniji Koroniarzy/Boćwin (6 figurek)
- pomalować ostatnią figurkę na konkurs modelarski forum Strategie
- zrobić dwie podstawki drzewek
- kontynuować playtesty PiL-u

Luty
- pomalować kurną chatę
- zrobić dwa wzgórza
- dokończyć malowanie kolejnej kompaniji Koroniarzy/Boćwin (6 figurek)
- pomalować element rzeki
- kolejne playtesty PiL-u

Marzec
- dokończyć malowanie kolejnej kompaniji Koroniarzy/Boćwin  (6 figurek)
- kontynuować playtesty PiL-u
- pomalować karczmę

Kwiecień
- pomalować kompaniję Lipków (8 figurek)
- kontynuować playtesty PiL-u
- pomalować znaczniki do PiL-u

Maj
- złożyć otwartą betę PiL-u
- pomalować 9 batalionów piechoty Księstwa Warszawskiego (27 figurek)
- dokończyć malowanie ks. Józefa Poniatowskiego (1 figurka)

Czerwiec
- zorganizować pokaz Prawem i Lewem na Poligonie
- pomalować seklerów do PiL-u (5 figurek)
- zrobić podstawki kompanijom Węgrów i hajduków (14 figurek)

Lipiec
- zrobić fronty drewnianej zabudowy miejskiej Wiśnicza
- pomalować artylerię Księstwa Warszawskiego (3 działa, 3 figurki)
- dokończyć malowanie strzelców konnych XW (8 figurek)

Sierpień
- pomalować jazdę kozacką (20 figurek)
- wyrzeźbić husarię (12 figurek)

Wrzesień
- pomalować kompaniję starosty jurydycznego (8 figurek)

Trzy ostatnie miesiące tego roku chciałbym przeznaczyć na nadrobienie zaległości w planie jaki sobie założyłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz