środa, 15 sierpnia 2018

Orawscy górale 15mm oraz generalny apdejt

Prawie rok już nie postowałem - czas to zmienić bo mam o czym pisać, zarówno jeśli chodzi o Prawem i Lewem jak i inne moje okołosarmackie projekty.

Przez ten rok, sporo testowałem zasady PiL-u, zmiany jakie wprowadziłem głównie dotyczyły balansu rozgrywki/scenariuszy. Więcej natomiast dodałem - 2 tryby kampanii (warcholski i kozacki), w podstawce i pierwszym dodaKozakach) na chwilę obecną jest 30 scenariuszy. Nawiązałem współpracę z dwójką ilustratorów nad grafikami których  ślinię się od lat i o ile finanse pozwolą to wpełni zilustrują podręcznik do PiL-u.

 Wyrzezbiłem sobie nowe laleczki na których sukcesywnie robię od nowa poszczegolne kompanije oraz postaci niezależne. Efekty mojego rzezbienia pokażę jak tylko ukończę wystarczająco figurek ( by wypełnić formę) i z odlewni dostanę zielone światło, że wzory są odlewalne.

Figurki kompanij będą odlewane w metalu, natomiast postaci niezależnych w żywicy.

Przez ten rok miałem też wiele przebojów z terenami do PiL-u. Początkowo miały to być budynki z laserowo wycinanego mdfu, których projekty zleciłem. Niestety, efekty były mało zadowalające a koszt produkcji zbyt wysoki. Następnie sam  się zmierzyłem z projektowaniem pod laserowo wycinany  karton - tutaj niestety też okazało się to niewypałem. Spróbowałem też vacuum  formingu  -  ta metoda oraz klasyczne odlewy żywiczne najprawdopodobniej będą wykorzystywane w produkcji.

Jeśli chodzi o inne moje projekty około sarmackie to nadal kontynuuje, konwertowanie i malowanie mojego mołdawskiego podjazdu, oraz jako odskocznię górali z poniższych zdjęć.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz