rzut
|
zadanie
|
szczegóły
|
1
|
Zdrada!
|
Losowo jedna z
postaci w kompaniji jest zdrajcą. Postać ta kierowana jest przez przeciwnika
do końca rozgrywki. Aby ukończyć zadanie postać ta musi zostać wyłączona z
akcji.
|
2
|
Rankor
|
Towarzysz ma na pieńku z jedną z postaci
ze swojej kompaniji. Postać ta jest losowo wybierana. Aby ukończyć zadanie postać
ta musi zostać wyłączona z akcji
|
3
|
Czarna
melancholia
|
Towarzysza ogarnęła
melancholia, brak mu chęci i sił do walki. Wszystkie cechy opatrzone są karą -1
do końca gry. Aby ukończyć zadanie ten towarzysz musi przeżyć.
|
4
|
Wróg
|
Towarzysz posiada zapiekłego wroga w
przeciwnej kompaniji. Postać ta jest wybierana losowo. Aby ukończyć zadanie wróg
musi zostać zabity.
|
5
|
Pax Mości
Panowie!
|
Aby ukończyć to
zadanie żadna z postaci z kompaniji nie może zaatakować pierwsza w pierwszej turze.
|
6
|
Strach go obleciał
|
Towarzysz boi się walki. Nie może zbliżyć
się do postaci przeciwnika na mniej niż 6 cm, prócz sytuacji bez wyjścia. Aby
ukończyć zadanie towarzysz ten musi przeżyć.
|
7
|
Białogłowa w
opresji!
|
Losowo wybrany towarzysz
z przeciwnej kompaniji zniewolił pewną nadobną białogłowę, która szczególnie bliska
jest towarzyszowi z własnej kompaniji. Aby ukończyć zadanie ten towarzysz musi
odbić ową damę serca. Na początku gry postać białogłowy styka się podstawką z
wrogim towarzyszem. Aby odbić białogłowę należy wygrać walkę i zaprowadzić panią
do najbliższej krawędzi stołu. Dama serca jest przerażona, przez co towarzysz
ją prowadzący porusza się o 1/3 wolniej.
|
8
|
Acan
|
Towarzysz ma przyjaciela w przeciwnej
kompaniji. Postać ta jest losowo wybierana. Aby ukończyć zadanie postać ta musi
przeżyć.
|
9
|
Dorwać infamisa
|
Wśród postaci w
przeciwnej kompaniji znajduje się znany wywołaniec. Postać ta jest losowo wybierana.
Aby ukończyć zadanie towarzysz musi wyłączyć z akcji infamisa i przeciągnąć go
do najbliższej krawędzi stołu. Ruch tak obciążonego towarzysza jest zmniejszony
o połowę.
|
10
|
Przysięga Najświętszej Panience złożona
|
Aby ukończyć zadanie Towarzysz musi pokonać
w jednej walce 3 przeciwników.
|
niedziela, 9 lutego 2014
Zadania dodatkowe
Każdy z towarzyszy w kompaniji może wziąć jedno dodatkowe zadanie w czasie rozgrywki. Jeśli go nie wypełni, przeciwnik dostaje jeden punkt wiktorii. Jeśli ukończy zadanie kompanija towarzysza, który się go podjął otrzymuje dwa punkty wiktorii. A oto tabela (dość mocno inspirowana M&T):
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz