niedziela, 9 lutego 2014

Zadania dodatkowe

Każdy z towarzyszy w kompaniji może wziąć jedno dodatkowe zadanie w czasie rozgrywki. Jeśli go nie wypełni, przeciwnik dostaje jeden punkt wiktorii. Jeśli ukończy zadanie kompanija towarzysza, który się go podjął otrzymuje dwa punkty wiktorii. A oto tabela (dość mocno inspirowana M&T):

rzut
zadanie
szczegóły
1
Zdrada!
Losowo jedna z postaci w kompaniji jest zdrajcą. Postać ta kierowana jest przez przeciwnika do końca rozgrywki. Aby ukończyć zadanie postać ta musi zostać wyłączona z akcji.
2
Rankor
Towarzysz ma na pieńku z jedną z postaci ze swojej kompaniji. Postać ta jest losowo wybierana. Aby ukończyć zadanie postać ta musi zostać wyłączona z akcji
3
Czarna melancholia
Towarzysza ogarnęła melancholia, brak mu chęci i sił do walki. Wszystkie cechy opatrzone są karą -1 do końca gry. Aby ukończyć zadanie ten towarzysz musi przeżyć.
4
Wróg
Towarzysz posiada zapiekłego wroga w przeciwnej kompaniji. Postać ta jest wybierana losowo. Aby ukończyć zadanie wróg musi zostać zabity.
5
Pax Mości Panowie!
Aby ukończyć to zadanie żadna z postaci z kompaniji nie może zaatakować pierwsza w pierwszej turze.
6
Strach go obleciał
Towarzysz boi się walki. Nie może zbliżyć się do postaci przeciwnika na mniej niż 6 cm, prócz sytuacji bez wyjścia. Aby ukończyć zadanie towarzysz ten musi przeżyć.
7
Białogłowa w opresji!
Losowo wybrany towarzysz z przeciwnej kompaniji zniewolił pewną nadobną białogłowę, która szczególnie bliska jest towarzyszowi z własnej kompaniji. Aby ukończyć zadanie ten towarzysz musi odbić ową damę serca. Na początku gry postać białogłowy styka się podstawką z wrogim towarzyszem. Aby odbić białogłowę należy wygrać walkę i zaprowadzić panią do najbliższej krawędzi stołu. Dama serca jest przerażona, przez co towarzysz ją prowadzący porusza się o 1/3 wolniej.
8
Acan
Towarzysz ma przyjaciela w przeciwnej kompaniji. Postać ta jest losowo wybierana. Aby ukończyć zadanie postać ta musi przeżyć.
9
Dorwać infamisa
Wśród postaci w przeciwnej kompaniji znajduje się znany wywołaniec. Postać ta jest losowo wybierana. Aby ukończyć zadanie towarzysz musi wyłączyć z akcji infamisa i przeciągnąć go do najbliższej krawędzi stołu. Ruch tak obciążonego towarzysza jest zmniejszony o połowę.
10
Przysięga Najświętszej Panience złożona
Aby ukończyć zadanie Towarzysz musi pokonać w jednej walce 3 przeciwników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz